Då har man blivit sjuk då.. Haft det irriterandes i flera veckor nu så nu har jag åkt på en rejäl förkylning och feber. Så nu har jag legat i sjuksoffan i två dagar med andrea och bara slöat och kikat på serier och filmer.

Vad har hänt sen senast då?? Kommer faktiskt inte ihåg när jag uppdaterade senast. Iallafall så är andrea och crille här. Vi har hunnit vara på festival för några helger sen, fyfan vad härligt det var!! Vill bara tillbaka. Sen har vi bara softat (och jobbat för min och jontes del).

Sen har jag rehabiliterat vår fina otto och han har blivit min lilla bestie. Vilket är rätt otippat för jag har varit skiträdd för honom! Men häromdagen satt jag på golvet medan han gick runt, så kom han fram till mig och ville bli kliad! Blev helt stum. Efter det har vi varit jättegosiga, han har tom suttit på min hand (han har inte varit handtam tidigare). Är väldigt glad öve detta!

image

image

image

image

image

image

Lämna en kommentar